Vit natt

Första hela natten utan smärtstillande - yey!!!
Hemma i läggan äntligen också, även om det är skönt bli lite ompysslad.
Dags ta tag i lite försäkringsgrejer å sånt idag, gå in på jobbet en sväng och kolla läget men först en infoträff för nätverket för ambassadörerna för kvinnligt företagande.
Dags sätta igång, går inte flygande fort klä på sig precis. Tiden kortas lite av att urvalet begränsas till stooooora ärmar/linnen, byxor utan svåra knappar etc. Smink är inte heller så aktuellt, fixa håret en omöjlighet.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jo jag har sett det där, hoppas verkligen att hon vinner.



Dock vet jag inte om jag gillar sådana där uttryck " så som kvinnor verkligen ser ut" o dylikt för vi alla ser olika ut..jag kan säkert hitta 100 saker på henne som är bättre på henne än på mig osv.



hoppas verkligen också att du blir av med smärtan o besvären bums söt!

2011-05-19 @ 18:53:16
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0