snabbtävling

wow - fick just bekräftat att det verkar gå "gilla" min företagssida på fb även om man inte är vän med mig (än)
då gör vi en liten tävling, man måste nämligen ha minst 25 "gilla" för att få enn ordentlig adress att länka med så för att få en extra kickstart lottar jag ut en liten goodiebag med produktprover bland de 25 första!
sidan heter Stella Amorosa vilket är namnet på det team med mig och de tjejer jag coachar och innehåller framförallt uppdateringar och inbjudningar till kundevent, make up-kvällar, SPA och andra specialteman men givetvis får man gärna vara med även om man inte bor i umeå eller är kund ännu.
såhär gör du:
1) klicka på "gilla" Stella Amorosa  via rutan här i bloggens sidfält eller direkt i detta inlägg (OBS ej "gilla" själva inlägget, det gills inte)
2) klart



Kommentarer
Postat av: Johanna

ursäkta all stavning och trista meningsuppbyggnader - det är vänsterhanden som står för det!

/Johanna

2011-05-20 @ 12:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0