Kungplats

Jag sitter så sjukt bra nu. Vi möblerade om igår i vårt kontorslandskap för vi får fyra nya kollegor till veckan.
och från att ha suttit med ryggen och skärmen mot korridoren sitter jag nu avskärmad med lätt överblick över allt som händer. Har varit så koncentrerad idag att jag höll på glömma äta lunch.
Testat företagspresentationen på kollegorna här och fick supergulliga kommentarer och feedback.
Nästan så man kan unna sig va lite stolt över sig själv.
Dessutom har min glassmaskin anlänt och jag ska äta på kinarestaurang med min spanska-(f.d.)klasskompis.
Hade tre middagsinbjudningar ikväll, hur lyx är det?
Och longboarden är en succé. I helgen blir det åka av. Ska åka ända till rodang och hälsa på trollen och Layla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0