äter bullar och har dem kvar

Har väldigt mycket tankar och åsikter kring det här med jobben.
Läst flera bra bloggar, krönikor och inlägg sedan igår, med anledning av debatten som uppstått.
Idag tog vi upp på kontoret hur man sköter sin sidoverksamhet, om man har någon. För det är helt ok att jobba med arkitektur mot prvatpersoner, kontoret tar bara företag.
För det är flera stycken som får sånna uppdrag och jag tillhör dem som tycker det kan vara kul att jobba lire extra och har fått en del förfrågningar. Men har tyck det ändå kännnts lite konstigt.... mrén det är alltså helt ok, on the record, vi har det i protokoll. (och det var inte jag som orsakade att det togs upp)
Dock måste man gå genom chefen.
Hello?! Hur fantastiskt är inte det??
Jag jobbar alltså på ett företag, med en chef, som tycker det är ok att jag driver min egen icke-konkurrerande verksamhet, bara han har inblick. Det är ju som att få äta kakan och ha den kvar. Hurra!
Annars har jag varit side kick idag till stackarn som får rita mina grejer nu.
Och ikväll har jag haft hudvårdsklass.
Förbi hos mampa (härligt ord va?! nysslärt mig) och där luktade det kanelbullar! Mmmm! Nu blir det kvällsfika!
Och alla ni som vill läsa mer krönikor om mode, bra bloggar, kritik mot bloggar och mode, intervjuer, foto, inspiration och populärkultur i största allmänhet på en riktigt snygg och proffsig sajt kan jag rekomendera min nya favorit RODEO

Kommentarer
Postat av: Katta

oh no!! Det var tur att den inte va bruten, den var ur led...min grannes inte min, tur nog. Jag va med när dom drog fyfan jag fick sån panik så jag börja gap skratta. hemsk jag är! kram

2011-05-25 @ 00:02:31
URL: http://kattasfett.se
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg!:D

Allt bra??

2011-05-25 @ 07:19:26
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0