And the winner is...

numero uno.
Min egen favvo faktiskt.
Följd av nummer 5 som ganska klar tvåa, även den tyckte jag tog sig, kanske för att den hade så fina kommentarer om ett naturligt leende
Om jag nu räknat rätt blev det 20 röster totalt (Wow! Rena melodifestivalen!)
1) 7,5 p (om man röstat på två så blev det en halv bestämde den allsmäktiga tävlingsjuryn)
2) 2,5 p
3) 2 p
4) 2,5 p
5) 5,5 p
Vinnaren är helt oredigerad och med lite fix och trix får femman följa med som alternativbild.
Tack ska ni ha!

Kommentarer
Postat av: Stina

SV: Va härligt! :D Jag är grymt sugen på en sån matta nånstans ja me.. kanske i badrummet? Vet inte, blev tokkär i mattan dock! :D

2011-05-11 @ 06:33:04
URL: http://guchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0