Trött

Är det lagligt att vara så här trött?
Jag somnar ca halv tio på kvällarna. Kliver dock upp lycklig som en tupp kl 6 varje morgon och traskar över till träna till kl 7 varje morgonpass!
Imorrn blir det vilodag, men det är nog det allra bästa med Umeå-min lgh-mitt jobbs placering.
Tar fem minuter till gymet om jag går, tio tillbaka till jobbet och då passerar jag hemma ifall det är nåt jag glömt (händer mer sällan än man skulle kunna tro!)
Grejat på i köket och börjar återkomma till livet efter exjobbet.
Dags att ta tag i extrajobbet nu när jag är igång med vanligt jobb och träning igen.
Förutom att garderoben fortfarande är halvt osorterad och köksfixet inte är helt klart.
Om jag bara inte vore sååå trött... måste va träningen ändå, och avslappningen. Hade fysisk träningsvärk i axlar och huvud när jag redovisat exjobbet i två-tre dar.
Sagt och gjort, jag ska ta och boka in lite hudvårds- och SPAklasser nu, göra ett litet ryck här och sen faktiskt göra våfflor till kvällsfika tror jag. Missade våffeldagen eftersom jag inte hade nån havremjölk hemma och kan ju inte handla nånstans. Tack magen.
Köpte dessutom urcoola solbrillor när jag var på middag i lördags hos kompisar.
En kompis som blivit designer och egenföretagare på gamla dar. Tänkt lägga ut en bild men har varit på ansiktsbehandling idag så jag tror jag passar några dar.
Återkommer om länk när deras hemsida med webshop är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0