Strålande söndag

Höll traditionen och tippade hem vinstpotten i(g)år igen. Delat med pappa, trots att vi egentligen inte tippat segraren. Men ingen hade honom som etta, så vi vann på att ha honom som tvåa och bäst gissning på ettan, även om den var fel (the moniker)
Allstar är alltid allstar, och idag är jag tröttare än tröttast. Tur det är soligt värre ute så man får lite energi av det.
Försvunnit in i slutredigeringen av exjobbsrapporten igen men ska nog ta mig ut för en skidpremiär idag, det börjar verkligen va på tiden.
Och mamma och pappa har bestämt sig för tillökning, som nu är född. Så nån av de här knåddarna ska flytta till rodang så småningom! Går inte va så mycket sötare!
Pax hundvakt!
Alla dundersöta valpar från kenneln Umanioras Foto: www.umanioras.se

Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

G-U-D vad sööta, galet söta!! :S Jag älskar hundar, de e så roliga å jag tycker de e ena riktiga glädjespridare.. Lycka till med att vara hundvakt, jag e jätte avis! :D

2011-03-16 @ 18:00:42
URL: http://tiffysord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0