Frukostbild

Hade velat ta en sån där klassisk bild på mina avocadohalvor, rostade mackor med serranoskinka, tomat, olivolja, färsk basilika och flingsalt på. Och ekologisk apelsinjuice och en filippa K-mugg med kaffe i.
Sjukt mumsigt!
Men eftersom varken jag eller min kamera har nåt direkt sinne för ljussättning m.m. så får det blir nån annan morgon.
Fick en leverans igår, glömmer mellan gångerna hur roligt det är. Nu är allt märkt och packat till kunderna och en del var till lagret.
Nu närmar det sig att exjobbet är klart och då kan jag jobba lite mer vid sidan av med egna små projekt och hudvårdskonsultandet. Läste igår om att varumärka sig själv som konsult och jag får väl ta och göra det. Så småningom.
Först justera klart. 23 mars är redovisningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0