Tylösand

Då var jag på luffen igen, om det undgått någon. Jag tror det kan ha gjort det.
Beger mig ut på välbehövlig semester och passade på att passera sthlm för foo fighters, spenderade midsommar i Linköping i trevligt sällskap och har nu dragit vidare för ett efterlängtat besök hos lillebror i halmstad. På tiden när han bott här i två år snart. Men eftersom det är en sommarstad har jag skjutit på det till ett sommarbesök.
Och mycket riktigt, här skiner solen "som utomlands" och jag njuter!
Vi bara degar, strosar, solar, kollar in stan och småjobbar med småprojekt, han trappar upp inför sommarens jobb och jag trappar ner inför semestern. Äntligen är bloggen tillbaka i sitt ursprungliga skick, som en resedagbok.
Och har som kul är roligare saker för mig än att blogga varje dag, precis som jag just läste på kusins blogg.
Stannade hemma igår från planerade måndagsklubben p.g.a. ond hals och arm (en var) och gick på fotboll istället. Halmstad är ju inga höjdare i allsvenskan i år, men de mötte HIF som leder tabellen och det var väl lite som ett derby. Kul va på Örjansvall iallafall!
Upp tidigt idag istället och har varit på tylösand och jag har äntligen fått se hur det ser ut när man ligger med stolarna från vattnet. Knasigt.
Ikväll är lillebror på minnesstund ute vid brottet, och jag sitter kvar hemma och försöker inte tänka hemska tankar.
Och tänker på hur glad jag är som har världens bästa. Här.
Lillebror på Tylösand

Kommentarer
Postat av: Framgångsbyrån STHLM.

Skönt med bad! har du badat än? Jag ska allt göra det imorgon!

Ha det gött på semestern,

Inger

2011-06-28 @ 22:47:54
URL: http://framgangsbyransthlm.blogspot.com
Postat av: Mia

Skönt o varva ner..Halmstad låter som en mysig sommar stad.Jag har aldrig varit där..

Bada i havet så mys..

Ha en skön dag i solen...Mia

2011-06-29 @ 09:28:29
URL: http://www.levdittliv.se/
Postat av: mamma

Älskar er båda...

2011-07-01 @ 21:01:00
Postat av: mamma

...älskar er båda. Kram

2011-07-01 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0