Dream catcher

Don't let anyone steal your dreams.
Genomsyrar mycket nu.
Och tror ni inte jag har turen att få vinna ett valfritt plagg från avanna.se!
Bästa webshopen just nu enligt mig, har redan fyra linnen och två tavlor. Så det blir såklart ett dreamcatcher-linne, det är nytt sen då jag la min beställning och kommer bli riktigt snyggt i sommar!
nästan överanvänt de andra nu när jag haft gips och inte kunnat få på så mkt.

Dreamcatcherlinne på Dani Karlsson, via Anna bakom Avannas egen blogg (en av mina favoriter) Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Kommentarer
Postat av: Framgångsbyrån STHLM.

Coolt! Den sidan får jag spana in. Jag fick en dreamcatcher av en vän, hon hade gjort den till mig! Superfin. Hängde den över sängen men den gav min sambo mardrömmar och hänger nu på annan plats. Intressant va?

:-)

Inger

2011-06-18 @ 15:13:30
URL: http://framgangsbyransthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0