Sista intervjun gjord

Vaknade mörkröd och insåg att jag kanske har lite känslig hud från brännan på ekvatorn, men enligt hudterapeuten är det under kontroll och det gick ju bra den gången.
Men jag ser ganska förskräcklig ut, å andra sidan har jag sett betydligt värre och jag ville testa. Och kan inte säga något förrän jag sett resultatet om ca en vecka. (nej, jag ska inte se ut som ett monster i en vecka men det tar ett tag för huden att kicka igång.)
Gjort sista intervjun idag med platschefen, och nu är det åter till luleå och knacka på hos min handledare tills jag får tag i henne och sen bara analysera och skriva. Arbetsmarknadsdagar imorrn också, och jag skulle ha tagit tåget inatt för att hinna fram i tid men p.g.a. urspårningen nånannanstans så är det inställt och jag får ta morgontåget istället. Gör ingenting för dels blev jag bara schemalagd att stå i montern på em, och dels tror jag tågurspårningar räknas som force majeur som man inte direkt behöver gå över lik eller ta taxi till ett frivilliguppdrag för.
Struntade i träning och vilar mig själv och huden med en riktigt, riktigt tidig kväll med min lunchlåda till middag och en bok, för första gången på några veckor i en säng och inte madrass på golvet. Kommer vakna som en ny männisch imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0