Motivation sökes

Nu är det fullt ös som gäller. Hinner knappt gå på toa, men sitter ändå mest och fantiserar och funderar.
Fick konkreta tips igår av min handledare/examinator på skolan, men det innebar lite att jag får börja om. Tur i oturen att jag inte läst sååå mycket av teorierna som det var tänkt att jag skulle använda, eller skrivit klart teorikapitlet.
Har varit lite less senaste tiden på att jag är som jag är. Tidsoptimist.
Men det löser sig ju alltid. Kommer göra det även denna gång. Och det är bara att acceptera att jag inte är ute i god tid med nåt och hinner sitta och läsa igenom och förbereda i lugn och ro en vecka före. Ain't gonna happen.
Hem igen i helgen, kanske boosta lite äkta kärlek, och så stänga in mig med hörlurar och bara mata tankar och text. Till veckan ska rådatat och resultatet lämnas över och jag ska opponera. Sen är det bara rapporten kvar. Och lite analys förstås.
Stod på LARV, luleå arbetsmarknadsmässa, för Sweco då såklart. Säkert 50 st A-elever som kom fram, jättekul!
En hudvårdsklass inbokad i helgen också, det var längesen så det är en morot för att stänga in mig resten av tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0