Kaffebad

Nu ser jag ut som sjuksköterskan igår, fast med kaffe. Gjort gofrulle till mig själv, måste säga att det hade ju varit roligare om nån annan gjorde det men man ska inte klaga. Många mornar är jag ju glad att vakna själv.
Skulle använda min julklappstermos dagen till ära men den visste jag uppenbarligen inte hur den funkade. Men fin är den. En riktig stelton.
Nu ska jag unna mig att få läsa lite och surfa en stund i sängen med kaffe och sen blir det nästan som en vanlig dag först, har en hel del på agendan.
Sen lite spa, bodypump, resturang och bio. Och imorrn bär det av norrut igen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejhej!

Jag hör att jag någon gång i framtiden måste ta en tur förbi Umeå och fixa frukost till dig! ;)

Kram!

2011-01-13 @ 17:38:12
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0