Gott nytt år!

Sådärja, då var det nytt år, ny vardag, jag är inofficiellt ett år äldre och väntar på att det ska bli sommar igen.
Riktigt svårstartat idag men har å andra sidan ingen tidspress senare, jag får väl sitta till tio ikväll om jag inte blir färdig.
Dagens agenda är att lyssna igenom minst en, helst lite av en andra, intervju och boka in de två sista. Helst i veckan. Annars blir det klurigt. Eftersom jag måste till luleå och räkna lite mer på träkonstruktionen, ska vara inne nästa fredag.
SEN är det full fokus på exjobbet. Nu har jag tjänstledigt till och med februari. Tur jag har bra chef.
Ska bli kul faktiskt att komma igång nu igen, även om det som sagt är segt upp på morgonen när man inte ska nånstans och just fått unna sig lite jullov med sovmornar.
Trevlig helg i stockholm med Erika och hennes vänner. Trist att somliga fick inleda året med att bli rånad men som tur var hade hon sålt sin mask (vi hade gjort hemmagjorda och målat dem själv) för 300 kr! Så hon hade cash och vi hittade henne på väg hem.
Annars har vi mest testat SLs alla olika vägar men haft riktigt trevligt och avslappnat och garvat så som jag inte minns jag gjort sen finlandsfärjan.
Läst lite på tjuvlyssnat.se också. Är att rekomendera en deppig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0