Vintage klockhalsband

Yes! Kammade just hem en auktion på tradera. Min första faktiskt.
Har shopstop 2011 som nyårslöfte, med avsikten att inte bidra till kommersialismen som fin tanke, men även för att spara lite pengar och lära mig (fortsätta, jag är ganska bra faktiskt) tänka rätt när det gäller förbrukning.
Dock får jag handla på tradera, second hand etc. och det här är dessutom en tjej som säljer via en traderashop, så jag bidrar till någons entreprenörsskap. Heja oss båda!
och ett klockhalsband... som jag velat ha länge!
stort plus i kanten att det inte är nån annan som har lika heller, när man inte köper i affär. annars blir det vääääldigt dyra affärer man får gå i om man ska ha unikt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och precis en sådan liten sak som du behöver unna dig just nu för att orka fortsätta kämpa den allra sista biten! You go girl!

Kram

2011-02-21 @ 12:23:27
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0