Första dan på jobbet

på riktig. På länge. Har suttit där med exjobbet och visserligen är det inte helt hundra klart men det är åtminstone ivägskickat för en sista granskning och godkännande för att få gå upp så ska jag fixa lite till med det och sen så är det bara att redovisa.
Tur jag har världens snällaste opponenter och examinator som står ut med att det blir skjutet på hela tiden. Och att handledaren är så bra att hon tar sig tid för att det ska bli färdigt och så bra som möjligt även fast hon har tokmycket att göra som det är.
Och så skulle jag då börja projektera igen. D.v.s. rita ritningar. I dator då förstås. Men så blev det inte, inte idag. Det var inte riktigt läge, riktigt ännu för de projekten. Så jag fick göra nåt mycket roligare. Fort susade en dag förbi och det är rätt kul att jobba ändå. Tjäna pengar på att sitta på samma plats och vid samma dator.
Visslade så högt på lunchen så en kollega på ett helt annat bolag frågade om jag hade en bra dag.
Japp. Soligt var det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0