Diskrepans

Jag har lyssnat så mycket på Filip och Fredriks podcast att jag nästan tror att jag pratar likadant.
Och jag älskar att jag faktiskt kan lägga in ordet diskrepans i min rapport.
För övrigt har jag lyssnat igenom hela podcastserien nu, får bli ett nytt avsnitt av mad men till sömns ikväll.
När det väl är dags. Igår blev det kl. 03.
För det är nu det börjar, koncentrationsmöjligheterna och kaffedrickandet. Motivation: Leka att man är Micke Blomqvist/Lisbeth Salander/Annika Bengtzon. Medan man önskar att man hade ett verkligt ideal att se upp emot.
Som inte är "skribent" genom att ha en blogg som pitchas med: "jag skriver mest om vad som händer i min vardag men även det som händer i mitt liv."
Jag vill inte va neggo. Min blogg är inte heller så kul kanske. Och sär skrivning i all ära, det är ju lite underhållande. Men har det inte fötts några språkvårdare sen 70-talet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0