Bra kväll

Pausade ut igår och hade en riktig helkväll.
Afterwork med jobbarkompisar, deras kompisar, mina kompisar, m.fl. ingen kände alla, me like.
Gick vidare till afterwork på http://gladreklam.se/ där det var sjukt bra drag.
Cleo spelade, hade inte hört henne (och de hon spelade med) live förut. Helt grymt och massa trevligt folk på rätt humör.
Träffade till och med en annan som råkat ut för att ha åkt taxi över en tull i mellanöstern och taxichaffisen smugglat cigg. (vi klarade oss den gången, det gör förmodligen alla. och förmodligen röker tullpersonalen)
kolla in: http://cleomusic.se/ hon är rätt stor. Skulle vidare till sthlm idag.
vi övriga gick vidare via en mellanfest (med en från LTU, älskar att "mellanfest" har tagit sig till umeå)
till scharinska där det var "indie orgie". Är det inte alltid det där?
Ännu mer roligt folk.
På en kväll lyckades jag impa med att s.a.s. droppa "stop-loss" och "pierre svärd". Två olika sammanhang. Otippat.

Kommentarer
Postat av: Fröken Tö

Åh nej, är INTE för dödsstraff! Tycker gott att man kan sitta inne bakom lås och bom och fundera på vad man har gjort! Men i och med din kommentar så blev jag dock uppmärksammad på att ett förtydligande behövde göras, vilket jag nu också gjort! Så det tackar jag för :D Och anledningen till min mattematiska uträkning var att jag blev nyfiken på hur stor summa det egentligen handlade om.

Kram!

2011-02-12 @ 22:06:48
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0