Vi hann allt som vi hade tänkt

för att citera världens finaste femåring.
Jag tar mig alltid vatten över huvudet och är obotlig tidsoptimist och kvällstrött.
Men på något vänster lyckades jag igår göra klart all städning, t.o.m. torkade golven! sorterade garderoben och har nu en stor kasse som ska till klädbiblioteket. Och en hel flyttkartong med grejer som ska till loppis... Och ändå känns det som om jag skulle vilja göra mig av med mer... Jag hoppas det är sunt.
Fredrik Wikingsson sa häromveckan att av alla knasiga personer de träffat har många varit samlare, så det borde vara hälsosamt att va en slängare. Kommer kanske aldrig med i hundra höjdare bara.
Men hur gött är det inte att vakna till en nystäda lägenhet, nytvättat hår, nyepilerade ben, sorterad garderob, frukostpannkakor färdiga och DET ÄR FREDAG!!!!!
Det här händer inte ofta.
Ume Open i helgen också, och bästa Josse kommer på besök och har utlovat den traditionella sconesfrukosten på lördag.Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0