Sunday bloody sunday

En sån här dag vill man ju bara sova ut, dricka kaffe och läsa tidningar och bloggar.
Inte vakna med huvudvärk (sen igår).
Men lite kaffe och patacones så känns det bättre och en stunds bloggsurfing hinns med innan dagens att-göra-lista ska påbörjas.
Såg körslaget igår, och team lisa åkte ur. Synd.
Måste komma ihåg att berömma min granne som är med i kören för att de ändå var super. Trodde aldrig de skulle åka ut igår efter det hair-framförandet!
Deras andra låt var just sunday bloody sunday av U2, och den här söndan känns just lite så. Tung.
Eller det känns som om jag missade lördagen eftersom jag bara var hemma och dolade.
Men om man läser på lite om låten, vilket jag gjorde igår efter allt snack på TV, så märker man ju att min söndag är inte alls speciellt hängig om man jämför med andra.
Och då saknar jag boken Eureka Street som jag läste för ett tag sen, och som jag verkligen rekomenderar, som handlar om just kriget på nordirland.
Den befinner sig just nu i Halmstad på grund av sin titel vilket osökt för mig in på gårdagens fynd på fejjan.
Andra "TV"-framträdandet på typ en vecka. Denna gillar jag.
Eureka - Grisfest 2.0
Bra brorsan.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas huvudvärken går över bums vännen!

kram!

2011-04-17 @ 10:43:02
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0