Nittileaks och pocbång

Inte sett det än. Som jag längtar.
Kört en långdag på jobbet idag eftersom jag ska på kurs tors-fre och har supermycket att göra.
Men får jag bara träna och jobba med hudvården också så är jag nöjd, jag kan sitta här i lugn och ro nån kväll. Ska kompa ut vid påsk istället.
Men nu är det hemåt och lägga en order, betala in momsen (eller ska jag få tillbaka? tack och lov för en som sköter det där åt mig numera så jag får göra annat) och sen ska jag packa om för bodypump imorrnbitti och slutligen det jag längtat mest efter hela dan sen jag insåg på twitter att alla i hela världen sett Nittileaks och jag var på tok för trött för att orka göra det då. Ackompanjerat av lite pocbång kanske. (nej, inget snuskigt. bara världens bästa treåringsfelsägning-numera-stående-nickname för popcorn. Visst låter det mycket godare!?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså, vadå? :)

2011-04-12 @ 23:17:47
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0