Lååånga dagar

Känns som dagarna är ohyggligt långa nu. Kan det vara ljuset?
Det är på ett bra sätt!
Har helt missförstått tideräkningen och trodde det var fredag imorgon. Men det är det ju inte.
Jobbat på som vanligt idag, firade pappas födelsedag igår och hade även lunchföreäsning. Höll lunchföreläsning rättare sagt. Exjobbsredovisningen för jobbarkompisarna + pappa specialinbjuden.
De godkände mig.
Bara fixa kommentarerna och skicka in nu. Ska ta mig över det sista hindret bara.
Skulle prova ringen idag, men det gick visst inte. De tog inget ansvar för det och det kunde va olika kant och gud vet allt. Jaha, vad gör man då då? Åker till lule enkom för att gå in på teknologkårsexpen och testa?
För övrigt gick Masonite AB i konkurs igår. Dock inte de jag skrivit exjobb åt, det är Masonite Beams (gamla swelite)
Och jag skrev dessutom åt ett samverkansprojekt, så det har ingenting med varandra att göra.
Men lite ironiskt när jag precis skulle redovisa igår och stoltsera lite med mitt exjobb, så går de i konkurs.
Stod även om sorselestugan i tidningen idag, de verkar vara på gång igen.
Dags packa spinningkläder till imorrnbitti så jag inte har nåt att skylla på.
Blev ju en hel dag till att träna på i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0