Indestructible

Imorse var det segt. Tur att min nya kompis väckte mig enligt min sleep cycle och att det var tio minuter i sex. Så snoozningen hanns med. Motivationen att gå upp idag stavas B-O-D-Y-P-U-M-P

Nu har jag fått i mig frukost och lite kaffe och nyss dunkade indestructible med robyn på radion.
Alltid nån pepplåt, ofta den eller Gloria med Mando Diao.
Det är även den som får mig att gå på spinning på måndagar.
All ekonomi och annat fixat igårkväll, NittiLeaks var ju för sjutsingens bra! hahaha var jag verklgien med back then?! var det så illa!?
Ny applause och sköna hem. Hinner jag inte läsa nu. Tur cykelpremiären är avklarad så sparar jag kritiska fem minuter på vägen till träna på mornarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0