Back in town

Så var påsken över för den här gången. Och vintern också för den delen verkar det som.
Har haft det sjuuuuukt bra. Åkt upp på fjället ca 1 mil och legat och solat i bara sport-BH och löpartajtsen, åkt ner igen, käkat påskmiddag, lärt mig baka kakun på vatten i bagarstugan, dikat, grejat, varit med släkt, utgång på Ammarnäsgården m.m. m.m.
Här hade det inte hänt mycket, kollar datorn, lyssnar på filip och fredriks podcast, lagat lite thaimat. Borde packa upp.
Kollat lönen, hade fått den, men inte den nya lönen. Nähäpp, blir inte miljonär förrns nästa månad då.
Borde packa upp men tappade stinget. Ska försöka hålla i tempot från vårstökandet i stugan till hit hemma också och inte fastna i datorträsket, har nog med jobb ändå.
I veckan ska det in ett bygglov, en träff med nya potentiella kunder, en hudvårdsklass samt en liten el-entreprenad som ska påbörjas här hemma.
Ingen rast, ingen ro.
Snart veckans höjdpunkt med NittiLeaks. Lite uppackning och planering-inför-(kort)-veckan ska jag väl hinna innan dess.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha antar att jag är ganska bra på att göra många saker samtidigt =)

men det är ju viktigt att ta pauser från allt liksom..det är skitsvårt att koppla bort egna företaget lätt att man känner att man måste borde ska sitta med det 24/7 ..tvserier får vara mitt andningshål då och då när jag maratonfastnar i en serie och läsa några kapitel i en bok på natten när jag väl lägger mig.



hoppas nu att du blir meganöjd!!

kram

2011-04-25 @ 21:09:29
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0