uppdatering

om man måste kalla rubriken på sin blogg för uppdatering kanske man bör överväga sitt bloggande.
Det har varit lugnt ett tag. Hänt mycket. Roliga saker och tråkiga saker.

Jag har fått jobb. Och exjobb. Och snart semester.

Sitter med bara roligare och roligare projekt. Och plugg. Tänk att det kunde va så kul med konstruktion. Utan att jag ens kommer nånvart.

Får hem min ekonomiske rådgivare igen. Han åkte söderöver. Men nån blev av med sin lillebror och jag fick tillbaka min. Hur orättvist är inte livet. Man får vara glad så länge man är den med tur.

Och tur har jag så det räcker och blir över. Förutom på trav. Ackumulerad vinst i år uppgår till ca 100 kr. Man blir nog rikare på att handla aktier i grekland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0