Allt för mina läsare...

Lite morgonsurfing som vanligt och vad läser jag, att JAG har fått kommentar av en läsare (ganska välkänd av undertecknad, dock ändå en läsare) att jag skriver för sällan och ett hot om att gå över till att följa en annan blogg!
Haha, jag har lyckats!
Är det såhär det går till i bloggvärlden?
Jag gissar det, uppdaterar man sig inte så är man ute.

Anledningen att jag skriver så sällan numera är att jag har lite för mycket annat för mig. Och jag vet inte hur mycket som skulle vara intressant för någon annan, det mesta är vardag faktiskt. Och lite är hemligt =)

En nyhet är att jag har anmält mig till "vasaloppsspinningen".
Ett tortyr-äventyr där man kör spinningpass på spinningpass från kl. 8 söndagen då vasan startar och så kör man ända tills försten går i mål. Varje timme har man 5 min aktiv vila då de skruvar upp ljudet på storbildsskärmen och man får dricka lite blåbärssoppa och annat. Kan säkert bli trevligt.
Ända tills jag svimmar och trillar av min cykel.
Har varit på ca 5 spinningpass sen jag bestämde mig och har precis kommit över gränsen att jag faktiskt tycker att det är kul, skönt, bra träning, uppiggande, etc. Mest för att det är så bra musik oftast tror jag och att det fullkomligen sprutar svett.

Det var morgonens uppdatering!
Helgen vigs åt att uppdatera själva livet, typ använda tvättnötterna som mina stackars läsare nu fått läsa om i flera veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0