Vinn annonskampanj värd 100 000 kronor på några av Sveriges populäraste bloggar!


Tillbaka till civilisationen och internet.
Bra start på annandag jul, det är favoritstartpådagen med kaffe och laptop i sängen. och massor med kakumackor från momme i julklapp.
Så via twitter trilla jag in på en tävling, faktiskt via en annan kvinna som håller på med försäljning av hudvårdsprodukter och utbildning och karriärcoachning av andra kvinnor. Gotta love nätverkande och sociala medier.
Hursomhaver vore detta det absolut bästa som kunde hända OM jag vann, dels en ekonomisk push och en spark i baken, jag har bara fokuserat på exjobbet i höst men i bakhuvudet funderar jag fortfarande hur jag ska sammanfoga allt i fortsättningen när exjobbskoman är ett faktum. Jag har ett fast jobb, jag har ett eget företag, jag kan jobba ännu mer på egen hand, men jag kommer jobba mer på jobbet också. Gäller skilja på det. Och vara ledig ibland. Och så gillar jag ju att blogga. Håller på med en ny hemsida som är under construction som kommer länka ihop allting och vad vore bättre än att komma till skott med det och få den annonserad! Självklart kommer bloggen finnas där, eller länkad dit.
Läs mer om tävlingen:
"Har du en blogg och ett företag, eller är intresserad av att starta ett företag, kan du nu vinna en annonskampanj för din blogg i den svenska bloggosfären (på några av Sveriges största bloggar!) till ett värde av 100 000 kr! I priset ingår också produktion av annonsen (värt ca 3000 kr).

Så här vinner du!
Detta är ett utmärkt tillfälle att få ut och öka kännedomen om din blogg.
Allt du behöver göra är att motivera här under varför SEB Enkla Firman är bra för dig som har blogg och företag, men även för dig som har tänkt starta ett företag i framtiden. Motiveringen postar du via Facebook, Twitter eller på din egen blogg.

Tävlingen avslutas 26 december klockan 23.00. Vinnaren utses av representanter från SEB, Tailsweep, Nevnarien och Mogi och juryns beslut går ej att överklaga. Vinnaren kontaktas personligen och beskrivs här 30 december. Näringsidkaren tar emot priset och använder det i sin näringsverksamhet (för intäkternas förvärvande). Värdet (100 000 kr) av priset tas upp som intäkt och vid utnyttjandet av kampanjen tas motsvarande belopp upp som kostnad."


Read more: http://enklafirman.feber.se/#ixzz19D154UwL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0