I lost

Såå nära att jag budat hem septembers klänning från Så mycket bättre - leva livet.
Den med Marilyn Monroe på. Som jag googlat efter den, det stod "johannas klänning" på den. så dyker den upp på musikhjälpens auktion! The real deal. Undrar om brorsan skulle snott den om jag vunnit...
Men 6400 gick den för och alla pengar går direkt till kampen mot handel med barn så det hade inte varit en krona slösat men jag förlorade ändå. Var dock med och höjde priset flera ggr och barnen får ju pengarna iallafall så jag får vara glad för det.
Äntligen hemma igen, har haft det fabulöst på paradise hotel i Luleå, kommit och gått som jag velat, kunnat koncentrera mig, varit i skolan till tio på kvällarna, åkt runt och gjort mina intervjuer som planerat och allt har varit frid och fröjd och avslutades med en riktigt bra kväll med en allstarmatch med allas vår allstar jens som dragplåster och sen en utekväll på Olivers, otippat jättebra dancefloor må jag säga.
Knökade in oss hela högen i bilen igår och tog oss hem och även om jag haft det bra så är det skönt va hemma igen. Min fina fina lägenhet och min sköna sköna säng.
En madrass under ett bord i ett vardagsrum på porsön är inte fy skam om man räknar in sällskapet.
Men home sweet home.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jo jag gjorde en ritning , men huset är faktiskt inte klart än:)

2010-12-19 @ 15:34:22
URL: http://josssep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0