Tack för timmen

snacka om bra dag att sova ut på!
Kände en blandning av skönt-att-vara-tillbaka-i-utelivs-svängen och ångest för att det var så sent när jag låg och läste efter att jag kommit hem efter en riktigt bra utekväll hos Jon och Emelinda (tack!) med grannfest med tegs A-lag (eller var det pojklag? eller är det helt enkelt bara pojkar i a-laget?) och Rex.
svirade hem i perfekt skick för att tvätta bort allt smink ordentligt, äta lite mer trots att jag spenderat en timme på max (jag har ett litet underskott på sömn och mat under veckorna som jag försöker ta igen på helgen) och sen var jag inte riktigt trött men istället för att börja om och rocka loss till spotify så kröp jag ner som en annan pangschis och läste min kära nikki sixx-dagbok.

Vaknar av att mamma ringer och säger att jag tjänat en timme och undrar om jag vill följa med på spa idag. JAAAAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0