Stulen lördagsmorgon

Jag skulle:
Vakna utvilad
träna bodypump
träna dans
leka med min nya kamera och gå ut och fota.

Jag vaknade - trött
Jag hann inte till bodypumpen för min cykel var stulen
Jag for aldrig på dansen för jag var så trött och less.
Min kamera har inte min favoritfunktion. Varför frågade jag inte om det utan bara antog? Kan det ha varit för att jag fick stå och vänta på en säljare i 20 minuter innan han kunde hjälpa mig, fast jag bara skulle ha en kamera exakt som den som blev stulen fast lite nyare och med rabatterbjudande.

Tema: stulen kan man säga.

Nåt som inte blev stulet var en ikeagrej jag lagt ifrån mig på min grannes moppe sist jag parkerade cykeln i onsdags. Den hade ingen tagit. Tur den va rostfri.
Den tappade jag däremot en grej från ner på mitt nya fina svartvita golv så det blev ett hack.

Är det sånna här dagar man borde ha stannat under täcket?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, antar att det inte gör så mycket om man snöar in, så länge man har en spade så att man kan gräva sig ut efter att det gått ett tag :) Och på tal om böcker, har du läst klart munken som sålde sin ferarri än? :)

Det spelar ingen som helst roll för mig, vi kan gå på den senare visningen. Om du inte vill vänta och att vi använder oss av våra rabattkort :) Och angående en dålig början- du ska nog se att det vänder. Resten av dagen kommer att bli super! Kram

2009-10-25 @ 11:02:02
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0