Regnigt

Det skulle vara sol idag var det tänkt. Jag skulle fortsätta fly från pluggandet med undanflykten att jag läser utomhus samtidigt som jag jobbar på brännan, jag skulle slipa klart byrån jag ska måla om, jag skulle börja löpträna, jag skulle glassa runt på stan på alla kulturevenemang som hör till kulturnatta.... Så blev det dåligt väder.
Det är inte jättedåligt så det är bara en dålig ursäkt för att inte fara ut och springa. Och har faktiskt kommit igång med pluggandet rätt bra, enda ångesten är att det är ofantligt mycket mer än jag hade hoppats på.
Jag har gjort litegrann medan jag rest men om vi räknar med att jag har åtminstone hälften kvar + repetering och den mest ambitiöse i vår klass höll på i två månader med alla instuderingsfrågor så ger det mig en arbetsbörda på ca en månad. Jag har... fem dagar. Det får bli lite skummande av vissa kapitel ser det ut som.

Idag börjar min löpträning och jag är taggad till tusen! Ska först gå 2 minuter och sedan springa 11 min. Därefter ta en kort paus och springa 11 minuter hemåt och sedan gå sista biten, som då borde va ytterligare två minuter. Allt enligt programmet. Det känns överkomligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0