Obakis efter kulturnatta

Grymt att ha en trevlig utekväll och vakna upp dagen efter totalt obakis och solen skiner!
Mycket på agendan men har brassat igenom en stor del av städandet och tvättandet på listan och nu återstår nästan bara plugg.... Vill gärna gå ut och slipa min byrå men ska nog hålla mig och koncentrera mig på att läsa latinamerikansk politisk historia på spanska. Det är ingen kvällslektyr precis.

Har min första kund idag också som fristående hudvårdskonsult, spännande!
Därefter kommer la familia hem från stugan och ikväll har jag återigen ett löppass.

Gårdagkvällens låt: "highway man" - hoffmaestro, grymt skön country för alla som gillar det.

Alannah Myles var väl som väntat ingen fantastisk show men hon körde sin black velvet minst lika bra som för tjugo år sedan iallafall och ska ha creds som står på scenen och kör så gott hon kan trots att hon är påtagligt skadad från en bil- och en ridolycka.
Bäst var en karaoke-vinnare som fick "fifteen minutes of fame" som pris och körde grace kelly. Helt sjukt bra!
Bäst av modeshowerna var den avslutande latexshowen med magdansande gothare och en uppsättning riktigt snygga latexkläder.

Sämst alla kategorier var Lars Häggström (om jag inte minns fel) som hade release för sin nya (?!) singel. De singlar han slängde ut i publiken täcker nog alla eventuella behov på marknaden. Några kastade tillbaka sina, han kanske kan räkna dem som utgivna två gånger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0