Deppbakar kanelbullar

Så är jag tillbaka på denna blogg. No more sydamerika. Och just idag vill jag överhuvudtaget inte ens tänka på resan eftersom jag direkt kommer på alla bilder jag inte kan visa.
Försöker trösta mig med att det måste ändå vara lite otur när ens bagage blir uppskuret och inte bara korkat. Om de gör så mot alla med elektronik eller andra värdesaker i väskorna måste det ju antingen vara bara jag som är så dum eller så måste det hända typ tusen gånger om dagen?

Ska baka kanelbullar för att trösta mig och göra lillebror glad när han kommer från jobbet. Dock hittar jag inget vanligt paket med mjöl och därmed inget recept och har fått googla fram recept på vanliga kanelbullar. Vars är världen på väg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0