Trött

Hur är det möjligt att va så trött?
Jag gör ju ingenting. Jag har ägnat senaste veckan åt att ligga på stranden, hänga på Obbolabadet, ligga i hammocken, måla en byrå och se på film. Jag har till och med hoppat över ett löppass för första gången. Och fick träningsvärk av simningen jag gjorde istället.

Igår var det Leos lekland som gällde och där behöver man inte fundera varför man blir trött. Sicket tempo och vad mycket grejer att klättra i! Inte har de tagit hänsyn till vuxna heller =) Superkul!

Avslutades med myskväll då jag och T sov över hos Macke och först åt på en mindre hälsosam hamburgerkedja och sen åkte och hyrde film och köpte allt godis och chips vi kunde komma på. Och tryckte i oss en glass till efterrätt också.
Så när Bolt (filmen om en superhund) var slut somnade vi gott med mätta magar och lite Bamseläsning kring tiotiden. Vaknade nio. Bör vara helt utvilad.

Så nu efter att ha gruvat så länge att jag somnat i soffan och vaknat igen är det verkligen dags att springa. Men den enda motiveringen att få det gjort och sen få gå och lägga mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0