Skönt efteråt

I did it.

För att sätta lite press på deltagarna i det annalkande Ottosson-racet måste jag publicera att jag idag sprang hela 13 km.
Inte gick det fort och jag fick stanna och stretcha min onda höft som en gammal kärring några gånger men jag kom runt.

Har kommit på att en mil är ganska lagom faktiskt, mycket mer än så behöver man inte springa och man kan håller uppe coolhetsfaktorn att kunna säga att man kutat en mil. För det här med långdistanslöpning är nog inte min grej trots allt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gissa om jag också skulle vilja fara ut och springa?

Just nu är jag dock sängliggandes och har yrsel, så det är inte tal om löpning för min del denna vecka i alla fall som mamma strängt talade om när jag längtansfullt berättade vid matbordet att du varit ute och sprungit 13 km. Och när jag kommer igång igen, när det nu blir, så lär jag få börja om på ruta ett igen =(

Kram

2009-07-08 @ 00:13:35
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0