Regnet det bara öser ner

Passerat en härlig helg med utgång och lite sol. Gårdagens ridtur ställdes in p.g.a. nån familjeutryckning hos de som har hästarna. Men vi styrde upp ett tjejfika ändå och jag bjöd in alla hem till oss. Kom på hur mkt jag gillar att kunna bjuda hem folk. Börjar riktigt längta till att bestämma vars jag ska bo och skaffa en lägenhet.

På praktikfronten så finns fortfarande både Malmö (Lund) och Umeå kvar som inte helt har kunnat ge svar än. Så det är bara att hålla tummarna att det blir nåt av det iallafall. Vilket som passar mig.

Blir Halmstad för kära brorsan! Gratulerar!!
Blir riktigt spännande, tror jag ser fram emot det lika mycket nästan =) Vet att det är så kul att få en helt ny klass, en ny stad att lära känna, nytt plugg, ny vardag, nytt ica, (förmodligen ikea!) så jag längtar verkligen å hans vägnar!

Här i Umeå tittade solen fram men nu öser regnet ner igen. Mamma och Pappa har flytt fältet norrut och farmor söderut. Själv drar jag inåt idag, via lycksele djurpark och sen blir det två veckor i Ammarnäs! Som jag har längtat!
En hel trave med böcker med mig, ett par stövlar och ett par träskor. Det är allt jag behöver. Och en halv limpa slängde jag ner också så jag har nåt att äta.

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ridtur? Nu blev jag ju intresserad =) Vem skulle du ut med? Kram

2009-07-15 @ 12:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0