Tack för alla grattis!

En sån födelsedag, så många gratulationer! Jag fick minst 15 sms, minst 5 samtal och jag vet inte hur många inlägg på Facebook. Till slut blev det svårt att hinna svara på allt! Jag ska se till att höra av mej på allas födelsedagar och återgälda istället.
Roligt att så många kommer ihåg en och hör av sig... Köpte en present till mig själv, min länge efterlängtade sydamerikaresa! Wihoo, det blir spännande. 102 dagar. Fem länder. (minst, tänk om jag skulle komma mej till galapagosöarna eller titicacasjön i bolivia också?)
Otroligt nöjd vad jag får med i paketet, stort tack till Frida på kilroy som verkligen visade sig vara en mästare på att boka flyg!
Så den 2 februari bär det av... egentligen den 1 med det obligatoriska "ta sej från norrland till stockholm och sova på arlanda"-planet kvällen innan. Jag har ofta tyckt det är lite konstigt att det är pite havsbad som upprättat hotellkonceptet "rest and fly" på arlanda men egentligen är det ju inte konstigt alls. Det är folk från pite som behöver det. och jag, om jag inte varit så snål. Det finns ju bänkar....

Fikade med farmor och sen på kvällen kom familjen från ammarnäs och hade köpt med sig pizza som vi mumsade på, skålade i flytande persikogodis och åt kladdkaka till efterrätt. Bättre än så hade jag inte kunnat önska mej!
Lite less på julmat, fikande, stora middagar, sötsaker och annat så det blev perfekt. Och lite presenter också såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0