Nu är jag vuxen

Ja, var jag inte vuxen förrän nu så är jag det definitivt från och med idag. Halvvägs till 50. Fjärdedel till 100. "halvvägs" till 30! Den känns värst! Men om jag tänker på hur mycket jag gjort under bara det senaste året så är jag inte orolig, jag kommer hinna mycket innan jag ens är trettio.

Tack alla som redan skickat och grattat, framförallt mina kära kära rödängsflickor! Kl. 9 imorse hade redan fyra st hört av sig, långt innan någon familj, släkting eller annan vän. Tänk att ha ett sånt kontaktnät sedan man var liten som aldrig riktigt går ur....Tack för att ni finns!

(men första smset av alla var faktiskt min vän sen jordanienäventyret, från Serbien... det är inte heller helt fel med vänner så långt borta som kommer ihåg en!)

Jag har lyxat på morgonen och ätit en riktig gofrulle och nu är det hög tid att fortsätta från där jag slutade igår med projektet. Är roligt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0