Morronrock och Ant on-air

Upptäckt den nya radiokanalen Rockklassiker, som har en extremt babblande Anton Körberg som eterns källa och de måste få årets eloge för ordvitsande. De inleder morgonen med vad annars än "morronrock"! Det är så klockrent.
Det uppföljs av inte mycket sämre Ant on-air, där anton körberg pratar så man får skavsår i öronen, och jag kan bara tänka mig hur det är att ta en fika med mig.... Ingen tror mig när jag säger att det är han som läser de lokala nyheterna, dessutom rätt mycket och inte samma varje halvtimme som det brukar vara på rix och mix megapol, utan han surrar på om virtius och rattfulla läkare. Men efter lite efterforskningar har jag kommit till slutsatsen att:
1) Radiokanalen sänds bara i sex städer vilket betyder att det bara behövs sex olika lokala inslag.
2) Anton pratar definitivt tillräckligt snabbt för att spela in minst tre sånna lokala inslag under tiden då en låt spelas.

Jag skulle gärna ha mejlbekräftat det men jag hittar ingen mejladress och det är sällan mejlinslag i programmet, vilket jag egentligen tackar för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0