Modellkarriär på is

Har tittat igenom bildarkivet.se för att glömma bort att jag inte har gjort klart projektet än, och för att se ifall Bodil tagit några bilder på vår bastu jag kan använda i bastukapitlet, och ja det hade hon minsann!
Insåg också att det inte finns en enda bild sedan jag blev blond igen, så det är verkligen på tiden att hälsa på i Malmö och se till att vara i Ammarnäs när de är där! Det får bli till sommaren. Och inte för att få snurr på modellkarriären, jag kan nog stoltsera med att vara sverigest bäst säljande kvinna med gula hörselkåpor! Varför konkurrera med sig själv?

Dock är bilderna ett bevis på att man träffat familjen Johansson-Hedström, vilket blir alldeles för sällan.

Kanske skulle lägga in en hitchkock-bild på mig själv på planscherna och låtsats att det är jag i mitt icke-byggda badhus (inte ens färdigskissat och jag ligger redan på bryggan!)


Såhär kul är det inte att göra ett projekt som man är less på...


.... men väl vore det om det blev klart och vi fick basta där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0