Färdig!

Jag visste, men trodde aldrig, att det här dagen skulle komma. Men nu är jag färdig med mitt exjobb på kandidatnivå i arkitektur. Jippie!!
Fick precis meddelande att planscherna såg bra ut så jag ska skicka till tryckeriet idag, skicka rapporten efter en sista koll till opponenterna, ringa Umeå kommun och sen är det bara att invänta redovisning och opponering.

Man kan aldrig korrekturläsa tillräckligt många gånger, och när nu opponenterna ska säga sitt så är det lika bra att de får göra det. Så är det klart sen.
Blev sittande med plansch nr. 2 igårkväll till halv tre det var det värt.

Skjutsat kusin Lisa till universitetet nu och ska hoppa in i duschen och ner i sängen igen innan jag tar itu med allt "göra klart och plocka ihop" senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0