Tillbaka i stan

Så är jag tillbaka i stan efter 2,5 veckor i stugan i Ammarnäs. Saknar det redan.
Var soligt och ösregn, vi har jobbat och varit lediga, badat och eldat, bastat och haft loppis. Och åkt flotte såklart.
Helt perfekt ammarnässommar!

Och så hade vi ju Ottossonracet vilket gick av stapeln söndagen v.29 då alla som skulle komma anlänt. alla var med och vi är stolta och nöjda och grillade för att fira.
Vi löpare som körde en "riktig" Ottosson dvs. till och från talludden sköt det till onsdagen därpå eftersom det var så varmt och idrottsläkaren (som även skulle springa) tyckte det var rent hälsovådligt.
Men vi klarade det!

Stolt segrare: Lars Jonsén och jag kom in på en stolt fjärdeplats av fem! Och enda tjejen var jag så nästa år när några bebisar kommit ut och nån annan slutat amma kanske jag får nån fler med mig.
För en uppföljning blir det, i en eller annan form.

Detsamma gäller min och kusinvitamin Lisas lyckade loppis!

Nu tillbaka i Umeå och vi har gäster från Öland och jag njuter av att få bjuda igen lite sen min fantastiska semester där.
Imorgon Nolia, där lär vi inte vara ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0