Grattis Obama, USA och världen

Ja, man kan väl inte låta bli att nämna det idag, vilken skön valseger!
Och som alla vältaliga politiker säger så påverkar ju detta inte bara USAs svarta befolkning utan hela landet, världen, även oss...bla bla bla. Helt fantastiskt är det att han vunnit, sanningen är kanske att vi (jag) inte riktigt förstår hur stort det är.

Men med nyhetsmorgon i bakgrunden sitter jag och försöker göra lite sista ryck med min uppsats innan jag ska träffa min handledare i eftermiddag. Ser fram emot det med stormsteg (kan man det?) för att det förhoppningsvis kommer ett ordentligt ryck då. Sen är det bara att tuta och köra!
Jag har jobbat just nu ca 1-2 veckor i tid, dvs. har 8 kvar enligt antal timmar man bör lägga ner. Det är exakt 8 veckor kvar till tenta-p, dvs. då jag bör redovisa. Så det blir verkligen att tuta och köra. Men det är superkul när man kommer igång, så det blir nog inga problem! Problemet är faktiskt att avgränsa, så förhoppningsvis får jag hjälp med det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0