Hemresan bokad

Efter många om och men, tankar och försök till planeringar så har jag nu vaknat i gryningen och legat och snurrat tills jag gick upp och bara bokade. Hade ett samtal till att ringa och kolla så jag hinner träffa dem i sommar men jag fick ta chansningen. Det visar sig när jag sen ringer idag. Jag som visste att de skulle på en inskolning kl. 8 och inte kunde ringa då och sa att det finns ju inte en chans på världskartan att jag skulle ringa så tidigt ändå.... Halv sju ville jag ringa =)

Men nu är det alltså bokat och det känns jättebra! 2a juli flyger jag direkt härifrån till sthlm arlanda för billig sterlingbiljett. Har 2 bagage jag får checka in (för alla som är vana tunglastare är det standrad hos sterling att en väska á 20 kg kostar 3 euro och en till väska med YTTERLIGARE 20 kg till, kostar 3 euro till)
Bokad sportutrustning så jag får hem min kite, som jag sannerligen inte använt mycket. Först ingen vind, sen ingen tid p.g.a. min enda tajta period i skolan och till slut förbjudet p.g.a. badsäsong. Men men, så kan det gå... jag har kört lite iallafall! Och jag älskar min utrutsning så blir jag bara lite bättre så jag kan köra helt själv utan hjälp eller tips så kan jag ju köra när jag vill. Kanske i umeå i sommar?

Sen tar jag nattbussen hem, absolut enklast och billigast med så mkt bagage. För det är ingen som ska köra en bil sthlm-umeå då?? isåfall, hör av er. Annars anländer jag ca 06.00 på morgonen den 3 juli till umeå för att spendera två veckor där och i ammarnäs innan det bär av till Jordanien och praktik den 18 juli (hemkomst därifrån 15 september)

Mer framtid är ju inte klar heller mer än att jag till våren vill till sydamerika för att få resa och använda/bättra på min spanska. Har varit i valet och kvalet och försökt peppa Erika att hänga på och inte velat åka själv och vet inte vars i sydamerika jag vill till etc. men googlade runt på språkskolor igår och insåg att det går ju att ta spanskakurser med kitelektioner, matlagning, bo hos familj och allt vad man vill i hela sydamerika så det är ju bara att kuska runt. Har jag ingen kompis med mig så får jag hitta på projekt själv.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och invänta morgonen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0