Där satt den

(Och det gällde ju inte sverigematchen direkt)
 Nej, jag har äntligen börjat klara lite kurser! Engelskan klarade jag ju, dock inte med direkt stora marginaler efter att dels ha överlägset bäst engelska i hela klassen och även pluggat, så jag skyller på läraren.
Men.... i kursen "Basic design" där vi designat och konstruerat en kaffebryggare, där minsann.... en NIA!! =) Jag är så glad =) 9/10 det är alltså nästan det bästa man kan få! Vi fick det dels för grupparbetet men även min individuella insats var en 9a. (och det hade inte ens alla i min grupp)
Sug på den alla sura katalaner! =) (obs, jag vill inte dra alla katalaner över en kam, men som vanligt så är det några få som drar skam över så många)
I designkursen har läraren gett lägre betyg till de som haft redovisningar på katalanska eftersom jag varit där och alla vetat att jag inte förstår det.
Nu ska jag iväg och plugga lite sista innan jag har prov i eftermiddag i materialval... håll tummarna!
Även det är på spanska så det är bara att bita ihop. Och nya bud hemifrån också, jag blir INTE återbetalningsskyldig på stipendiet om jag inte klarar alla 30 högskolepoängen. Så då gör det inget att jag kommer kugga solidworks. Jag går väl dit och gör provet men har ju inga större förhoppningar.
Näe, då är det mycket mer värt att klara en kurs som jag tyckt ha varit jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0