Nu skiner solen på mej

För andra dagen i rad har jag vaknat av att solen lyser in och det är sommarvärme. Jajjemän!
Fortfarande kallt i skuggan och när solen gått ner men de flesta har skippat jackan åtminstone. Själv ska jag gå upp och sätta mej och läsa på vår takterass! Ska bara avfrosta frysen färdigt först, det var mer snö än i Sverige i den när vi kolla igår... Dock är det bara ett mini-frysfack i en liten kyl men ändå. Mycket vatten på golvet blir det... Hela tidningsinsamlingen har gått åt.

Jag har funderat på ifall man källsorterar och så här också och igår fick jag svar att det gör vi! =)
Dessutom hade Adriana varit och handlat på en helt ekologisk och fair-trade affär som hon rekomenderade. Det märks vems kompis hon är ;)

Var förbi på skolan igår också och såg mej omkring, det är betydligt större campus än LTU men inte så att jag tappade bort mig. Kollade även in arkitekturskolan brevid och tog en kaffe där, önskar jag fick byta dit....

Mot solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0