vem vill ha en brandman till frukost?

"Det var en tidig aprilmorgon, det duggade lite smått och luften var frisk. Det var inte så många morgonpigga människor som kommit sig ut på gatan ännu och affären som säljer toapapper hade inte öppnat än. Jag styrde mina steg vidare till bagaren som även i detta sena land har öppet tidigt. Jag köpte en baugett och en croissant och traskade iväg med dem inslagna i paket under armen som en riktig fransos. När jag passerade brandstationen satt några brandmän och väntade på att något skulle hända och ropade snygging och andra komplimanger efter mig och eftersom jag var lite sugen på äventyr sådär på morgonkvisten, så plockade jag upp en brandman och tog med mig hem"

Så hade min dag kunnat börja idag, men jag plockade inte upp någon brandman utan gick hem och åt mina mackor och min croissant till morgonkaffet och åkte till skolan och CADade hela dagen.

Idag måste oron för vattenbris ha slutat iallafall för någon hällde hela medelhavet över Barcelona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0