Underbar helg

I helgen har mina två kära gamla kompanjoner Josse och Maria varit här och hälsat på mig. Sån underbar helg vi har haft! Precis lagom dos av strosa, titta på staden och lite modernista hus, obligatoriska Sagrada familia, ätit goda och billiga middagar på restaurang, druckit gott vin, vimlat på barer, druckit kaffe på Starbucks som vi alltid gör och dessutom haft superstrålande väder! Satt på stranden och drack cava och åt vindruvor på söndag och bara tog det lugnt och fixade årets första solbränna! =) (med betoning på bränna)
Helt underbart, nu har även mina batterier laddats för ett ryck i skolan innan det kommer mer besök och mer sol så att jag inte har ro att sitta inne.

      


Ikväll the Hives med Erika på Apollo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0