solidworks

så hade mina kompisar åkt, konserterna var slut, alla andra har "parciales", dvs. mitt-på-terminen-prov, och mina kurser har inga så jag har tid på mig att göra ett ryck med mitt projekt i CADprogrammet Solidworks så att jag har det ur världen när nästa skock besökare kommer.
Träna lite spanska borde jag också göra, fick ett väldigt bra besked igår att jag kan tillgodoräkna mig spanskakurser från språkskolan där jag läst, trots att de sagt att man inte får det!
Så nu kan jag skriva av ett prov i engelska och få tillgodoräkna universitetspoäng för det, eftersom det är "foreign language" och eftersom spanska är "foregin language" för mej så får jag göra likadant med det!
Kanske jag får behålla mitt stipendium iallafall =)

Dags att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0