en skönt tråkig dag

vaknade och var trött idag och har bara suttit hemma och försökt göra mitt CADprojekt eftersom de andra sliter med delprov. Inte fått mycket gjort, prestandan och ram-minnet på denna finfina dator är inte riktigt vad CAD önskar. och mina CADkunskaper är inte mycket bättre de så det resulterar i ingenting.
Pluggar lite spanska under tiden och pratar med Adriana, faktiskt så har jag bara pratat spanska idag så nu när jag ska skriva på svenska går det lite trögt i början.
Bäst att sova på saken.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Johanna nu kommer vi snart. Det verkar ju toppen med det fina vädret. Jag längtar jättemycket
Kram mamma

2008-04-10 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0